Let og finn påskeeggene med overraskelser inni!

Påskeharen Kalle har i kveld vært innom museet og gjemt noen påskeegg som han vil at de som besøker museet tirsdag og onsdag kan være med å lete etter og få.
NB! 10-15 påskeegg pr. dag. Kun ett pr. barn.

Vi har også fått et forsvinningsmysterium her på Norsk jernbanemuseum, som vi ikke finner ut av.

En DVD har på mystisk vis forsvunnet fra museumsbutikken nå rett før påske. Butikkpersonalet har lett og lett, men har ikke klart å finne den. Vi lurer på om det er dukkene i utstillingen som har våknet til liv og driver ap med oss om natten, litt sånn «Natt på museet».

Derfor håper vi at de som besøker oss i disse to siste dagene før påsken, er gode detektiver og kan hjelpe oss å finne den igjen og påskeeggene!

Det vanker en liten overraskelse som takk når du forteller personalet i museumsbutikken hvor DVD’en befinner seg. Tilbudet er tilgjengelig lørdag, søndag, tirsdag og onsdag før påske.

Museet er åpent tirsdag 27. mars kl. 11-15 og onsdag 28. mars kl. 11-15.
Stengt fra Skjærtorsdag til og med 2. påskedag.

Museumsbillett: Barn 65,-/Voksen 100,-/Honnør-student 85,-/Minigruppe (maks. 4 pers.) 300,-.  Barn 0-3 år/medlem venneforening/årskort gratis.

Påskeharen Kallen hadde tid til litt lek og moro også når han var innom museet i kveld!