Bli med Norsk jernbanemuseum og Stålvogntoget på en reise på Nordlandsbanen 23.-28. januar 2023.

For de som har lyst til å være med oss hele turen, går vi ut med dette «early bird»-tilbudet til kr 5000,- for turen Hamar-Bodø-Hamar (unnummererte billetter). EARLY BIRD tilbudet gjelder t.o.m. 30. november.

NB! Overnatting og mat på overnattingssted er ikke inkludert i billettprisen. Det må hver enkelt ordne selv.

Kafévogn med enkelt matsalg vil være med i toget. Du kan også få noe godt i glasset når vi passerer over Polarsirkelen. Vi har midlertidig skjenkebevilgning (øl og vin) for turen.

Vi har seks plasser for rullestol. Ta kontakt med oss på tlf. 40 44 88 80 innen 1. desember for reservasjon.

Vi aksepterer ledsagerbevis. Ledsager betaler kun billettavgiften hos Ticketmaster. Gyldig bevis må medbringes og fremvises konduktøren.

Turen er underplanlegging, men vi håper å kunne gjennomføre som følger:

Mandag 23. januar: Hamar-Trondheim over Rørosbanen
Tirsdag 24. januar: Trondheim-Mosjøen
Onsdag 25. januar: Mosjøen-Bodø
Torsdag 26. januar: Bodø-Mosjøen
Fredag 27. januar: Mosjøen-Trondheim
Lørdag 28. januar: Trondheim-Hamar over Rørosbanen.

Senere vil det også bli åpnet for å kjøpe delstrekninger, hvis det fortsatt er ledige billetter.

Billettene selges unummerert. Sju billetter er solgt nummerert før vi oppdaget feilen.

Lenke til billettsalget hos Ticketmaster: Norsk jernbanemuseums «Stålvogntoget» kjører på Nordlandsbanen

Vi regner med å fylle togturen med sosiale og faglige tilbud underveis. Nærmere informasjon vil komme etter hvert som planleggingen skrider frem.

Følg med for oppdateringer om turen på her nettsiden eller Facebooksiden vår.

Med forbehold om kansellering eller endringer.